Δεκάδες απολύσεις στην TTEC για λογαριασμό της Booking.com

Δεν έχουν περάσει ούτε τρεις εβδομάδες από όταν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κύρηξε “πανδημία” τον COVID-19 και δεκάδες εταιρείες στην χώρα μας έχουν βρει ευκαιρία και προχωρούν σε πλήθος αυθαιρεσιών απέναντι στους εργαζόμενους. Φαίνεται πως οι διευκολύνσεις (παράταση προθεσμίας καταβολής ασφαλιστικών εισφορών, αναστολή καταβολής ΦΠΑ και δόσεων βεβαιωμένων οφειλών προς την εφορία, χρονική μετάθεση καταβολής του δώρου Πάσχα, εκ περιτροπής εργασία με μειώσεις μισθών στο 50%, κ.α.) του Υπουργείου Εργασίας στους εργοδότες δεν ήταν αρκετές, και έτσι πολλοί είναι οι τελευταίοι που συν τοις άλλοις εκμεταλεύονται την απροθυμία της κυβέρνησης να νομοθετήσει την καθολική απαγόρευση των απολύσεων.

Η τελευταία καταγγελία έρχεται από την TTEC, και πιο συγκεκριμένα από το γαλλόφωνο και ισπανόφωνο τμήμα που εξυπηρετεί τηλεφωνικά την Booking.com. Η συγκεκριμένη πολυεθνική εταιρεία, η οποία στεγάζεται στο κτίριο της Cosmote e-Value στον Κεραμεικό, αφού πρώτα δεν τήρησε κανένα απολύτως μέτρο προστασίας, στοιβάζοντας τους εργαζόμενους σε αποστάσεις μόλις 30 εκατοστών χωρίς μάσκες και γάντια, εφάρμοσε καθυστερημένα καθεστώς τηλεργασίας την περασμένη Τρίτη μόνο και μόνο για να ανακοινώσει δυό μέρες αργότερα μέσω Skype την απόλυση και των 27 εργαζομένων του τμήματος επικαλούμενη απώλειες κερδών. “Τα κέρδη δικά μας, η ζημιά δική σας”, με άλλα λόγια.

ΔΕ ΘΑ ΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΡΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ

Το ΔΣ του Σ.Ε.ΤΗ.Π. επικοινώνησε τηλεφωνικά με την διοίκηση της εταιρείας και απαίτησε την άμεση επαναπρόσληψη των εργαζομένων σε άλλα τμήματα. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να δώσει τον ακριβή αριθμό των απολύσεων και ήταν αμετακίνητος απέναντι στο αίτημά μας. Οι εργαζόμενοι καλούνται σήμερα, Δευτέρα 30/3, να υπογράψουν τα έγγραφα της καταγγελίας της σύμβασης εργασίας τους. Στεκόμαστε στο πλευρό τους! Κανείς και καμία δεν πρόκειται να υπογράψει την άδικη απόλυση τους εν μέσω πανδημίας. Οι προσπάθειες μας να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά ως Radical I.T. με το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας για να καταγγείλουμε και επίσημα τις ομαδικές απολύσεις, βρήκε τείχος στα κατεβασμένα τηλέφωνα της υπηρεσίας.

  • ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΚΑΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ – ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ – ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΜΕΝΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

Αναδημοσιεύουμε το κείμενο – καταγγελία των εργαζόμενων όπως το λάβαμε:

Καταγγέλλουμε την άδικη απόλυση 27 εργαζόμενων στην εταιρεία TTEC

H τρέχουσα παγκόσμια κρίση που προκλήθηκε από την εξάπλωση του Covid-19 έχει επηρεάσει τα αναμενόμενα κέρδη στον τουριστικό τομέα αλλά και των κορυφαίων εταιρειών τους – όπως η Booking.com. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Booking.com διέκοψε απότομα και χωρίς καμία προειδοποίηση τις συμβάσεις συναδέλφων από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης, και της Ελλάδας που εργάζονταν καθημερινά για να καταστήσουν την επιχείρηση ανταγωνιστική στην αγορά.

Θέλουμε να καταγγείλουμε την βίαιη και νομικά αμφισβητήσιμη απόλυση των 27 εργαζομενων, στην η οποία προχώρησε η TTEC Ελλάδας. Η TTEC είναι μια αμερικάνικη εταιρεία που απασχολεί πολλούς υπαλλήλους διαφορετικών εθνικοτήτων στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, με ταχεία ανάπτυξη στην Ελλάδα.

Όλο αυτό το διάστημα και εν μέσω αυτής της υγειονομικής κρίσης έχουμε αναγκαστεί να εργαζόμαστε, συνωστισμένοι σε ένα περιβάλλον χωρίς μέτρα προστασίας, καθώς οι εταιρείες αυτές επικεντρώνονται αποκλειστικά στην επίτευξη των οικονομικών τους στόχων. Τα κυβερνητικά μέτρα που έχουν θεσπιστεί από τις Υγειονομικές Αρχές είναι σαφή και θέτουν τις απολύσεις παράνομες. Επιπρόσθετα, θέλουμε να καταγγείλουμε την προσπάθεια της TTEC να απολύει συναδέλφους μας, οι οποίοι ανέφεραν θετικά συμπτώματα του covid-19 είτε εντάσσονταν σε ευπαθείς ομάδες και υπακούοντας στα κυβερνητικά μέτρα παρέμειναν σε απομόνωση.

Είναι περιττό να αναφέρουμε ότι οι υποσχέσεις της εταιρείας δεν ήταν αυτές. Μας διαβεβαίωσαν ότι λειτουργούν καλύτερα σε σχέση με άλλους οργανισμούς, σε πολλούς τομείς. Τους πιστέψαμε από την πρώτη στιγμή. Η συμπεριφορά μας ήταν άριστη, η επίδοσή μας ήταν το ίδιο καλή σε όσα μας ζητήθηκαν. Το αποτέλεσμα; Να μείνουμε «στο δρόμο» με την πρώτη δυσκολία. Αντι να λάβουμε στήριξη, νιώσαμε την αδιαφορία. Η απόλυτη ειρωνεία, το γεγονός ότι η άδικη απόλυση μας έρχεται δύο μέρες μετά την έναρξη της τηλεργασίας μας.

Ως εκ τούτου, ζητούμε από κάθε άτομο να μας στηρίξει σε αυτήν την πρόκληση καθώς καταγγέλλουμε την άδικη απόλυση προκειμένου να
γίνει:
– Άμεση επαναπρόσληψη των 27 εργαζόμενων μας στην εταιρεία TTEC Greece.
– Ένωση όλων των επαγγελματιών σε τόσο δύσκολες στιγμές, ώστε να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε αυτήν την κρίση από κοινού, κανείς δεν θα μείνει μόνος του.
– Βελτίωση των συνθηκών εργασίας στα τηλεφωνικά κέντρα και λήψη μέτρων προστασίας.
– Ένταξη των τηλεφωνικών κέντρων στις επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από αυτή την κρίση.

Text in English

This current world crisis caused by the spread of Covid-19 has impacted the expected profit margins of the tourism sector and its leading companies – such as Booking.com. During such a period, Booking.com has been abruptly terminating the contracts of colleagues all over the world who worked everyday to make the company strive in such a competitive market, including but not only, in Greece. We want to report the unhuman and legally questionable discharge of a constantly growing number of Travel Experts outsourced through TTEC Greece.

We’ve been forced to work everyday in the crowded environments of such contact centers without reasonable protective measures, being this companies focused exclusively in archieving their financial goals despite the Governmental measures established by the Health Authorities being very clear and assuring support so that companies won’t have to dismiss employees at all. We therefore want to expose the attempt on behalf of TTEC to discriminately fire our colleagues for obeying the governmental quarantine measures after reporting positively for symptoms of Coronavirus, others for having to take care of their families and finally our colleagues belonging to the
high risk associated groups.

It’s unnecessary to mention these weren’t the company’s promises. They made sure we knew they were better than other organizations in many fields. We believed in them since the first moment. Our behavior was excellent, our performance was good as well every time they’d ask for something. Which was the result? We were fired right when things were tough. Instead of receiving support we felt their indifference. Such an irony, our unfair discharge coming two days after we had started working on the campaigns we dedicated ourselves to.

Therefore we are calling for every person to support us on this challenge as we denounce such unfair treatment in order for:
– The proper reaceptance of our discriminated colleagues to their hiring company tomorrow – TTEC Greece.
– Uniting of every business person in such difficult times so as to overcome this crisis together, no one shall be left alone.
– Better working conditions in call centers with protective measures.
– Incorporation of call centers into businesses affected by this crisis.

2 thoughts on “Δεκάδες απολύσεις στην TTEC για λογαριασμό της Booking.com”

Αφήστε μια απάντηση