Το μεγάλο φαγοπότι της «Μήδειας» στην Cosmote e-Value

Μια μέρα χιόνι στην Αττική ήταν αρκετή για να καταρρεύσει το σύστημα ηλεκτρισμού. Κι αν είναι προφανές το τι πέρασαν οι τεχνικοί μέσα στο χιόνι την Τρίτη για να έχουμε όλοι και όλες ρεύμα, δεν είναι προφανές ούτε ποιες απαντούσαν τα τηλέφωνα και άκουγαν όλα εκείνα που θα έπρεπε να ακούνε οι κυβερνώντες, ούτε ποιοι τελικά έβγαλαν λεφτά από όλο αυτό το χάος.

Λίγες εκατοντάδες εργαζομένων της Cosmote e-Value ήταν εκείνοι που πέρασαν τα πάνδεινα αυτές τις μέρες, με κομμένα ρεπό και ανάκληση αδειών, συνεχείς υπερωρίες και απίστευτη πίεση τόσο από την διοίκηση της εταιρείας, όσο και από τους πελάτες. Η διοίκηση της e-Value μετέφερε εργαζόμενους από άλλα τηλεφωνικά κέντρα σε αυτό του ΔΕΔΔΗΕ «για να βοηθήσουν τους συναδέλφους σε μια δύσκολη στιγμή», αφού κάθε μία από τις δεκάδες χιλιάδες εισερχόμενες κλήσεις σημαίνει απλά ακόμα μεγαλύτερο κέρδος. Στις πλάτες των εργαζομένων των 3€/ώρα η εταιρεία εξασφάλισε κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ μέσα σε ένα πενθήμερο.

Άραγε σκοπεύει η εταιρεία να μοιραστεί αυτό το κέρδος με αυτούς που το έβγαλαν; Μάλλον όχι, όπως κάθε «δύσκολη μέρα» στη δουλειά των τηλεφωνητριών και των τηλεφωνητών, που σημαίνει αυτόματα μεγαλύτερο κέρδος.

Αν ψάχνει να βρει κανείς ευθύνες στο ποιος φταίει γι’ αυτό το χάλι, θα πρέπει να πάει και λίγο πιο πίσω: στις πολιτικές και τις κυβερνήσεις που ιδιωτικοποίησαν τα πάντα, μεταξύ αυτών και το ρεύμα. Στις ιδιωτικές εταιρείες που προχωρούν σε περικοπές και αφήνουν τις υποδομές στη μοίρα τους, για να εξασφαλίσουν τα κέρδη τους. Στους εργολάβους υπενοικίασης τεχνικών, στους εργολάβους περιφερειών και δήμων που δεν τους ενδιαφέρει το κλάδεμα των δέντρων στην πόλη, αφού βγάζουν λεφτά και χωρίς πλάνο. Στην σκανδαλώδη απόφαση του Χρυσοχοΐδη να κλείσει η εθνική με εντολή του κράτους για να γλιτώσει το πρόστιμο ο ιδιώτης διαχειριστής.

Για εμάς είναι σαφές ότι είναι η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και των εργολαβιών που φταίνε για το χάλι που δημιουργήθηκε με δέκα πόντους χιόνι. Είναι τα συμφέροντα των ιδιωτών, τα οποία φροντίζει να διασφαλίσει και σήμερα η κυβέρνηση με την διαχείριση της πανδημίας, είτε αυτό αφορά τα εμβόλια, είτε τις διπλές αποζημιώσεις στις ιδιωτικές κλινικές για τις νοικιασμένες κλίνες. Αναμένουμε την «επόμενη δύσκολη και πρωτοφανή κατάσταση» για να ανοίξουν λίγες ακόμα θέσεις στην ελληνική αστυνομία, που είναι και ο μόνος κοινωνικός σύμμαχος που έχει απομείνει στην κυβέρνηση.

  • Να δοθεί άμεσα και οριζόντια μπόνους στους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες που εξυπηρετούν το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ.
  • Ανθρώπινες συνθήκες εργασίας για όλους τους τηλεφωνητές και τις τηλεφωνήτριες.
  • Να πάρουμε τα κέρδη τους και τις ζωές μας πίσω!

 

Αφήστε μια απάντηση